Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Δεν είμαστε στο χείλος του γκρεμού...γκρεμοτσακιστήκαμε

Τον άλλο μήνα , η συνταξή μου θα είναι στο 1/3 της σύνταξης που έπαιρνα πριν απο τη κρίση, όσο και αν οργίζομαι όσο και είμαι εναντίον όλων αυτών που μας έφτασαν σε αυτό το σημείο, σε καμιά περίπτωση ο τρόπος αντιδρασής μου δεν θα λειτουργούσε εκβιαστικά με σκοπό να βλάψει  συμπολίτες μου, που περιμένουν πως και πώς αυτες τις ημέρες για να επιβιώσουν.

Αλλά βλέπετε στην Ελλάδα κυβερνούν οι συνδικαλήσταρχοι που γράφει και ο Καραγκιόζ Μπερντές.

Κράτος εν κράτει

Κυριάκος Μαϊόπουλος

ΥΓ. Τώρα μένουν οι βενζινάδες για να δέσει το γλυκό.

1 σχόλιο:

Καραγκιοζ Μπερντες είπε...

αμα δεν απεργησουμε ουλοι κατα των συνδικαλησταρχων,προκοπη δεν βλεπω.
πως ?οπως με τσι πολιτικους που αρχησανε, ενας,ενας να την κανουνε απο ποψηφιοι.
κατα πως λεει η παροιμια.
τουρκον ειδες, ασπρα θελει
αλλον ειδες αλλα θελει.
συνδικαλησταρχο ειδες?
γιαουρτι θελει.να δεις αμα μοστραρουνε τη φατσα τους στο γυαλι καθε βραδυ, τι θα παθαινουνε μερα μεσημερι που μου θελουνε δημοσιοτητα και δηλωσεις.