Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Ο Καραγκιόζης ψηφοφόρος κι ο γιός του Μπαρμπαγιώργου

Μπερντές του Καραγκιόζη.Η σκηνή γνωστή με μια αλλαγή, τη θέση του Σαραγιού έχει πάρει το κτίριο της Βουλής. Ο Καραγκιόζης βγαίνει ρυθμικά με τα κολλητήρια για την πρωινή γυμναστική.

-Εεεεε, έξω φτώχια, μέσα λόρδα! Να χαρώ οικογένεια!


-Να χαρείς μπαμπάκο μην γκαρίζεις πρωί πρωί γιατί με την ξελιγωμάρα που μας δέρνει μας έχει πιάσει πονοκέφαλος.

-Φωνάζω για να ξεσκάω. Τι θες παιδί μου Κολλητήρι, να τα κρατάω μέσα μου σαν τον γείτονά μας το Νικολάκη και να με βαρέσει κατάθλιψη, να με κλείσουν στην Πολέτα ή σαν τον μακαρίτη τον Αποστόλη που φουντάρησε από τα βράχια όταν τον απολύσανε; Πάμε, το λοιπόν, στις καθημερινές μας ασκήσεις γνώσεων. Πες μου, παιδάκι μου, Κολλητήρι, πότε απελευθερωθήκαμε από τους Τούρκους;

-Το 1913, όλη η ευρωπαϊκή Ελλάδα, που ήταν υπό τουρκική κατοχή απελευθερώθηκε!

-Και τι έγινε μετά;

-Μας βάλανε και φαγωθήκαμε μεταξύ μας και χάσαμε την Πόλη, τη Μικρασία και την Κύπρο, που τη φάγανε οι Εγγλέζοι! Μετά μας μπλέξανε στον Πόλεμο και πλακώσανε οι Γερμανοί και στη συνέχεια αλληλοσκοτωθήκαμε…

-Μπράβο, παιδάκι μου! Για πεσ’ μου εσύ, Κοπρίτη, τι έγινε μετά;

-Πλάκωσαν κάτι κοπρίτες λιμοκοντόροι, που όλο τάζανε πως θα μας σώσουνε και δεν αφήσανε… κολυμπηθρόξυλο. Τα βουτάγανε, τα πηγαίνανε στο Σαράι εδώ δίπλα και τα ξεκοκκαλίζανε μοναχοί τους!

-Εύγε, νέε μου! Με κάνεις υπερήφανο. Για πεσ’ μου κι εσύ, Πιτσικόκο, πώς είναι η κατάσταση σήμερα;

-Ε, αφού το ξέρεις ρε πατέρα…

-Μην βαριέσαι και θα σου βάλω μετά μπρέκφαστ από… βρεγμένο ροκανίδι να την τηλώσεις! Πεσ’ μας για να μαθαίνουν και τα’ άλλα τα παιδάκια που μας ακούνε…

-Τι να σου πω, που χθες στο σχολείο λιποθύμησαν δυο παιδάκια από την πείνα, που η συμμορία των ξένων βούτηξε την τσάντα της Αννούλας και έβγαλαν μαχαίρι στο δάσκαλο, που έξω απ’ το σχολείο πουλάνε πρέζα;

-Πω, πω, τόσο άσχημα είναι τα πράγματα;

-Ε, όχι και τόσο, ρε πατέρα. Έχουμε και καλές ειδήσεις. Πάψανε να μας κουράζουνε με την πρωινή προσευχή, γιατί διαμαρτυρήθηκαν οι γονείς των μουσουλμάνων και τους πέρασε γιατί είναι περισσότεροι και μειώθηκε το μάθημα της ιστορίας με τα νέα βιβλία που μας μαθαίνουνε πως δεν έχουμε εχθρούς ούτε ποτέ είχαμε… Καταργήσανε και τα θρησκευτικά…

-Μπράβο καμάρι μου, που βαριέσαι να λες την προσευχή σου, ε, ρε Παπαδόπουλος που μας χρειάζεται…

-Ποιος Παπαδόπουλος, αυτός που βγάζει τα μπισκότα;

-Αλλάξτε την κουβέντα, μην περάσει και μας ακούσει ο Δερβέν Αγάς ο Κουγιουμτζόγλου* και μας σαπίσει στο ξύλο!

Η πρωινή γυμναστική τελειώνει, η οικογένεια επιστρέφει στην καλύβα και εμφανίζεται ο Χατζηαβάτης, που χτυπά την πόρτα.
ΤΕΛΟΣ Α ΜΕΡΟΥΣ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

-Ποιος κρούει την θύραν; Δεν είμαι εδώ κυρία εισπρακτική εταιρεία, το τηλέφωνο μου το κόψατε, το ρεύμα μου το κόψατε, το νερό μου το κόψατε, τον κώλο μου τον κόψατε, δεν έχει μείνει τίποτα! Παρατάτε με…

-Μα δεν είμαι ο εισπράκτορας, Καραγκιόζη μου, ο Χατζηαβάτης είμαι…

-Και δεν το λες τόση ώρα, μαλαγάνα, μόνο βροντάς, σ’ ένα σπίτι κλειστό, που κανείς δεν σ’ ακούει… (λέει, τραγουδιστά, βγαίνοντας).

-Τα ‘μαθες τα νέα, έχουμε εκλογές Καραγκιόζη μου. Θα φύγει, επιτέλους, ο Παπαδήμιος!

-Ρε, δεν ξεκουμπίζεται εύκολα αυτός, τον στηρίζουν οι… σαράφηδες με τις μπάνκες τους**, ο Χαχαμίκος, ο Αβραμίκος, ο Γιακουμίκος…

-Μα, όλος ο κόσμος έχει αγανακτήσει και φωνάζει. Δεν πάει άλλο, μας έχουν ξεζουμίσει…

-Ναι αλλά έμαθα πως κι αν θα φύγει αυτός, στη θέση του θα πάνε ή ο Σιορ Αντωνάκης, το παιδί του Νιόνιου, του λιμοκοντόρου ή ο Βάγγος, ο γιός του Πεπόνια του Τούρκογλου…

-Ναι, αλλά δεν τ’ άκουσες όλα τα νέα. Στις εκλογές θα εμπλακεί και ο Μπαρμπαγιώργος…

-Μα είναι ογδόντα χρονών ο Βλάχος.

-Μα βάζει στη θέση του το γιό του, το Νικολάκη!

-Αυτό το φασαριόζικο. Ε, ρε στειλιάρι που έχει να πέσει! Δεν το κάνεις καλά με τίποτα… Τους άναψε φωτιές στους ανθρώπους!

-Καλά να τους κάνει, τους κλεφταράδες και τα κοράκια…

Εκείνη τη στιγμή ακούγεται κλαρίνο από το βάθος, που παίζει τσάμιικο σκοπό:

Εκίνησα μια Χρυσαυγή, να πάω για να πατήσω
μέσ’ στο Σαράι των μπέηδων όπου μας κυβερνάνε,
που βγάζουνε τις διαταγές τον κόσμο να σκλαβώνουν
και θα τους πω μεριάσετε και πάτε στα τσακίδια…

-Ε, ρε καλώς, τον μπάρμπα μου, τον μπαρμπούλη μου το Γιώργο, τον παλιό τον καπετάνιο!

-Καλημέρα ανιψούδια μου, σας φέρνω το χαμπέρι.

-Τα μάθαμε, μπάρμπα και χαρήκαμε. Όμως, θα ‘ναι δύσκολα τα πράγματα…

-Ρε, τι μου μολογάτε, σκιάζεστε στα σοβαρά τους παλιανθρώπους του Σαραγιού;

-Μα τόσα χρόνια μας κάθονται στο σβέρκο…

-Ναι αλλά πια τελειώσανε τα ψέματα. Ο Νικολής μου μεγάλωσε και θέριεψε ο ταϊφάς του για τα καλά γιατί έχει μαζί του, λεφούσι, κάτι καρδαμωμένα παλικάρια από τα γύρω χωριά, αποφασισμένα να πατήσουνε το Σαράι των Μπέηδων. Και θα το κάνουν!

-Και άμα κανείς τους κουνηθεί, τι θα γίνει ρε μπάρμπα;

-Άκου τι λέει το τραγούδι:

Δεν είν’ ο περσινός καιρός, ο φετινός χειμώνας,
μας μπήκε η άνοιξη γερά και τα λουλούδια ανθίζουν
Έτσι θα μπει κι ο Νικολής στου Μπέη το Σαράι
και θα τους βάλει στη σειρά να πάψουνε να κλέβουν…

-Έτσι, πέσ’ τα μπαρμπούλη μου, για να πάψω μια ζωή να είμαι το κορόϊδο!

-Όχι, αμα θες, ξαναψήφισε τους μπέηδες, Καραγιοζάκο μου…

Ποτέ ξανά, Χατζηαβάτη μου, Ποτέ ξανά!!! Πάμε με το Νικόλα να τους πατήσουμε!

Καραγκιοζ Μπερντες είπε...

ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ,ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ, ,ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΑ τα τριτοπροσωπα τα λογαριαζεις λαθος.
ΔΕΝ πλακωσανε, οι λιμοκοντοροι ,ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ.Και τιποτις δεν εγινε ΜΟΝΑΧΟ ΤΟΥ, ΤΡΙΤΟΠΡΟΣΩΠΑ.
Αμα Ο ΠΙΤΣΙΚΟΚΟΣ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ,ΛΕΕΙ ΕΠΕΣΕ,ΑΜΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΟΛΥΤΗΡΙ, ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΡΙΞΕ.
ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΚΡΕΝΕΙΣ.
ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΑΝ, ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ? ΠΡΟΕΔΡΕΥΑΜΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ .....ΟΙ ΑΛΛΟΙ..... ΤΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΧΑΖΕΥΟΥΜΕ? ΕΥΘΥΝΗ ΩΡΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΩΜΑΙΚΟ ΑΣΚΕΡΙ?ΟΥΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΣΙ ΤΑ ΚΑΜΝΑΝΕ? ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ ΕΙΝ ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ, ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙΣ ΗΤΑΝΕ ΒΛΑΚΕΣ? ΘΕΟΣ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ,ΣΥΝΤΕΚΝΕ,ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΤΡΑΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΩΡΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΤΑΚΑΝΕΙΣ ...ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ .Παρεκτος αν εσυ εισαι ο πιτσικοκος,που ΕΠΕΣΕ ΜΟΝΑΧΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ,οποτε με τα κολητηρια ,δεν τα βαζω γιατις ειναι ανηλικα ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ ΕΝΩ ΣΥ ΨΗΦΙΖΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ.ΤΟ ΠΙΑΣΕΣ ΩΡΕ?

Καραγκιοζ Μπερντες είπε...

Ο Καραγκιοζης εχει μια ερωτηση για τους ενστολους.
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ....ΝΑ ΦΥΛΑΞΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥ?
ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ, ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΤΑ ΦΥΛΑΤΕ?Η ΠΕΡΜΕΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ?
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Μη παραμυθιάζεσαι "συνονόματη" ο λαός όπως και όλοι οι λαοί ΝΟΜΙΖΕΙ ότι ψηφίζει ή άλλο θέλει και άλλο ψηφίζει τελικά για πολλούς και διαφορετικούς λόγους κάθε φορά.

Το θέμα είναι να καταλάβει κάποια στιγμή τι και πόσο κακό έκανε με τις επιλογές του οπότε "αφες αυτοίς ου γαρ ίδασι τι ποιούσι" εκτός και αν η εμπειρία της ζωής τον οδηγήσει στο δρόμο το σωστό.

Μπαρμπα Γιώργος για πάντα.

Καραγκιοζ Μπερντες είπε...

ΕΓΩ ΜΠΑΡΜΠΑ, ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΟΙΔΑΣΙ, ΟΙ ΡΕΣΤΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ,ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΦ Ω ΕΤΑΧΘΗ ,Η ΟΣΟ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΟΣΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ,ΣΤΗ ΖΩΗ. ΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΠΑΔΙΣΤΙΚΟ ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ. ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΩΣ ΗΜΙΝ ΔΕΣΠΟΤΑ,ΑΛΛΑ ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ.