Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Τα κρατικοδίαιτα "όντα" δεν έχουν πάρει μυρωδιά για το τι συμβαίνει...

Πήρα σήμερα το ενημερωτικό σημείωμα που με πληροφορεί για τη σύνταξη μου.

Και καλά δεν παίρνω καθόλου δώρο Πάσχα (όπως δεν παίρνω δώρο Χριστουγέννων και επίδομα αδείας)

Και καλά πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης 117,78 ευρώ κάθε μήνα

Και καλά πληρώνω έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης 110,71 ευρώ κάθε μήνα

Και καλά έχω μείωση σύμφωνα με το Ν4024 293,82 ευρώ κάθε μήνα

Και καλά γραφοντάς μου "αχρ. καταβλ." μου αφαιρούν 48,97 ευρώ κάθε μήνα, τους δύο τελευταίους μήνες

Τα κρατικοδίαιτα "όντα"  που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους, αποφάσισαν να μου αυξήσουν αναδρομικά απο 1η Ιανουαρίου 2012 το ποσοστό κράτησης για την υγειονομική περίθαλψη κατά 0,70%

Γιατί άραγε μου αυξάνουν τη κράτηση για μια υγειονομική περίθλαψη ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΞΟΥΝ;

Και να εδιναν  κάποια αύξηση το ιατρικό-νοσηλευτικό προσωπικό ή να βελτίωναν τις υποδομές στα νοσοκομεία ή για να υπάρξει επάρκεια στα αναλώσιμα των νοσηλευτικών ιδρυμάτων , θα δικαιολογούσα  την όποια αύξηση, αλλά τώρα γιατί;

Αν γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει θα του είμαι ευγνώμων.

Κυριάκος Μαϊόπουλος 

ΥΓ.  6 Μαίου έχουμε εκλογές.


1 σχόλιο:

Καραγκιοζ Μπερντες είπε...

αχρ καταβλ.ειναι αμπρεβιεσιον που λενε κι οι ινγκλετεροι.
ρωμαικα ειναι,ΑΧΡΗΣΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? Μεχρι να καταλαβεις ριξε 48.97.Αλλη εκδοχη ειναι,ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΑ.Δηλαδης σου τα πηραμε αλλα δεν θα σου βαλουμε και φορο,ουτε τοκο πανωπροικι.να εισαι και φχαριστημενος ,που δεν σου πηραμε κιαλλα.υπαρχει κιαλη εξηγηση.
αχρηστοι καταβλακες,οπερ και το πιθανοτερο.τωρα ποιους εννοουν ....μην το ψαχνεις συντεκνε.ουλοι μαζι τσι φεραμαν ,ουλοι θα τσι λουστουμε.ΚΑΙ ΘΥΜΗΣΟΥ ΜΕ.ΜΕΤΑ ΤΣΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΣΜΑ,ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ .Γιαυτο τσι κανουνε, να ξεχαρμανιασεις,να πιστεψεις οτι βρηκες το σωτηρα ,οπως τον θωρει ο καθεις,να γινουνε και οι αλλαξοκολιες,και με καινουργια φατσα,πεντακαθαροι απ την εκλογοκολυμπηθρα,να ψαλλουνε το υπολοιπο μνημοσυνο.Με τον ΠΑΠΑ ΔΗΜΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΒΑΓΓΟ ΚΑΙ ΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ.Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΖΕΥΓΑΣ, ΖΕΥΓΑΣ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ,ΘΕ ΔΕ ΘΕΣ ΘΑ ΤΟ ΣΟΥΡΕΙΣ ΤΟ ΑΛΕΤΡΙ.Να παρακαλας να οργωθει καλα το χωραφι ,να βγαλει καρπο να φας και συ ,και οι ζευγαδες.οι παπαδες εχουνε τα προσφορα και τσι μεταλαβιες, τα λαδια που λαδωνουνε και δεν περμενουνε απ το χωραφι.