Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Δημοτική συγκοινωνία Ραφήνας-Πικερμίου.

Απροετοίμαστος ο Δήμος Ρ-Π στο θέμα που έφερε για τη Δημοτική Συγκοινωνία και απ' ότι φάνηκε παρασύρθηκαν οι της συμπολίτευσης και δεν έδωσαν ιδιαίτερο βάρος , επειδή το πρόγραμμα συνεργασίας που θέλουν να ξεκινήσουν σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Αττικής θα είναι πιλοτικό. (Ο Δήμος παραχωρεί τα λεωφορεία του στο ΚΤΕΛ και το ΚΤΕΛ, πληρώνει οδηγούς,, καύσιμα, συντήρηση)

...και μόλις ξεκίνησε η συζήτηση το ένα λάθος διαδεχόταν το άλλο.  

Αλλά ας δούμε με τη σειρά και περιληπτικά το ...ιστορικό.

- Απο το 1995 λειτουργούσε συγκοινωνία στο Δήμο Ραφήνας. Ονομαζόταν Δημοτική Συγκοινωνία, εξυπηρετούσε τους Δημότες, αλλά δεν ήταν δημοτική συγκοινωνία διότι απλά ο Δήμαρχος και οι αρμόδιοι εμπλεκόμενοι δημοτικοί υπάλληλοι είχαν αναλάβει το ρίσκο και είχαν μετατρέψει σε μέσο δημοτικής συγκοινωνίας το λεωφορείο που είχε άδεια για τη μεταφορά προσωπικού του Δήμου. Όλα αυτά τα χρόνια δεν συνέβη τίποτα δυσάρεστο και όλα πήγαν κατ' ευχή.

- Απο αναλήψεως της διοικήσεως του Δήμου απο τον Δήμαρχο Γιώργο Χριστόπουλο, άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα σύννεφα στο σύστημα της "δημοτικής" συγκοινωνίας, αλλά η λειτουργία της συνεχιζόταν.  Περίπου 2-3 εβδομάδες πριν απο τη λήξη της σχολικής χρονιάς, τέλη Μαίου 2012, σταμάτησε εντελώς η "δημοτική" συγκοινωνία, τότε που σταμάτησε το λεωφορείο του Δήμου Ρ-Π να μεταφέρει τους μαθητές του 3ου Δημ. Σχολείου Ραφήνας. Ο λόγος που σταμάτησε η δημ. συγκοινωνία ήταν η άρνηση των οδηγών να συνεχίσουν να παρανομούν.

- Ο Δήμος Ρ-Π θέλοντας να επαναλειτουργήσει - τηρώντας όμως τη νομοθεσία -  τη δημοτική συγκοινωνία, για τους δικούς του λογους , που και αυτό είναι θέμα προς διερεύνηση, αντί να ιδρύσει δημοτική συγκοινωνία, απευθύνθηκε στο ΚΤΕΛ Αττικής , προκειμένου πιλοτικά και για ένα μήνα με εισιτήριο 1,20 ευρώ, λειτουργήσει νέες γραμμές που καλύπτουν το πλείστο του νέου Καλλικρατικού Δήμου Ρ-Π.

Τι δεν ακούστηκε καλά απο το δικό μου αυτί κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης (χωρίς να αποκλείεται να είμαι εγώ ο παράξενος που ψειρίζω τη μαϊμού)

"Προκειμένου να φανούμε συνεπείς, τηρώντας τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις" είπε ο Π. Σπανόπουλος αναφερόμενος στη δημοτική συγκοινωνία και τη συνεργασία με το ΚΤΕΛ ...

και πολύ καλά του είπε ο Βασίλης Πιστικίδης "δηλαδή στο προεκλογικό σας πρόγραμμα , γράφατε ότι θα λειτουργήσει η δημοτική συγκοινωνία και ο Δημότης θα πληρώνει 1,20 ευρώ;"

Δεν υπήρξε ουσιαστική απάντηση απο κανένα, όταν τέθηκε η ερώτηση
- Γιατί επι Κεχαγιόγλου , αν και ήταν παράνομη η λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας, οι οδηγοί εκτελούσαν τα δρομολόγια, ενω επι Χριστόπουλου αρνήθηκαν;

Θεωρώ γελοία την απάντηση που ακούστηκε απο κάποιον ότι οι οδηγοί που οδηγούσαν το λεωφορείο, επι Κεχαγιόγλου, δεν ήξεραν ότι οδηγώντας το λεωφορείο παρανομούσαν ... και το έμαθαν όταν ανέλαβε ο Χριστόπουλος και έτσι σταμάτησαν.

Δεν μου ακούστηκε καλά και ο σύμβουλος του ΚΤΕΛ που κλήθηκε στην αίθουσα του Δημ. Συμβουλίου για να ενημερώσει τους Δημ. Συμβούλους. Όταν δεν μπορούσε να απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις και απαντούσε γενικά και αόριστα "θα τηρήσουμε όλες τις νόμιμες διαδικασίες με τελικό σκοπό την ασφαλή μεταφορά των δημοτών", μου θύμιζε ... πολιτικάντη.

Σύντομα θα αναρτηθεί και το σχετικό video. 

ΚΜ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εμείς θέλουμε συγκοινωνία να μας πηγαίνει στο ΜΕΤΡΟ με ένα λογικό αντίτιμο, αδιάφορο αν θα είναι δημοτική ή όχι,
Όσο για τη μεταφορά προσωπικού, προτείνω να καταργηθεί όπως και η δημοτική συγκοινωνία. Γιατί στο κόστος λειτουργίας του Δήμου Ρ-Π να προστίθεται και το κόστος μεταφοράς του προσωπικού; Τελικά το προσωπικό από που έρχεται από... τον Ασπρόπυργο; Οι δημότες που πηγαίνουμε στις δουλειές μας με συγκοινωνία κορόιδα είμαστε;
Και δεν φθάνει αυτό, πρόσφατα θυμήθηκαν οι οδηγοί και τη νομιμότητα ενώ... επί κ. Κεχαγιόγλου δεν γνώριζαν τίποτα! Κατάργησε το να τελειώνουμε.
Πικερμιεύς