Έγινε μια κυκλοφοριακή μελέτη στη Ραφήνα επί Ανδρέα Κεχαγιόγλου.
Επί Δημάρχου Χριστόπουλου μπήκαν οι πινακίδες που "αλλάζουν" τους δρόμους στη Ραφήνα.
Πολλοί δρόμοι , μετατράπηκαν σε μονόδρομους.
Μόλις τοποθετήθηκαν οι στύλοι και οι πινακίδες οδοσήμανσης, κάποιος αποφάσισε και τις κουκούλωσε με κάτι μπλέ σακούλες που τις πήρε ο αέρας (όχι όλες)
Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε και επειδή δύο φορές το είδα με τα μάτια μου στη Προύσας , σας το γράφω για να λάβετε τα μέτρα σας πριν κλάψουμε.
Ο ένας οδηγός τήρησε την οδοσήμανση και οδηγούσε άνετος στο δρόμο, ο άλλος παλιός "Ραφηνιώτης" συνηθισμένος πήγε -κατά τη γνώμη του - κανονικά μέχρι που αντάμωσαν και έγινε το έλα να δεις.
1η Πρόταση : Ξεσκεπάστε όλες τις κολώνες και ενημερώστε το κόσμο για τις νέες ρυθμίσεις κυκλοφορίας
2η Πρόταση : Αν σκέφτεστε να εφαρμόσετε τις ρυθμίσεις τους καλοκαιρινούς μήνες, κάθε βδομάδα να βγάζετε συνεργείο και να ελέγχει αν όλες οι πινακίδες είναι σκεπασμένες.
ΚΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου