Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

O Kαραγκιόζης βρίζει καλύτερα απο εσάς!


Αμαν ρε συντεκνοι ραγιαδες.Βρισαμε και βρισανε ,οι νυν και οι τεως οι ανεξαρτητοι, οι γραμμενοι και οι διαγραμμενοι , οι μελλοντες και οι προηγουμενοι και οι επομενοι.Βρισαμε χρυσαυγητικα και εν αποστρατεια,βρισαμε κομμουνιστικα και καπιταλιστικα.
Αμα ειναι για βρισιμο ολη μερα και ναχεις και τον μεγαλοκονομα τον ρουμπινε να φωναζει για τανκς,την κατσαμε.Ξερει κανεις να με ξεστραβωσει τι να το καλλιεργησω το χωραφι,μεχρι να πεσει ο καπιταλισμος που το ακουω 40 χρονια ,και τοχω ακομα μπαμπακι?Το κολητηρι που μου θελει σπουδη ΤΕΙ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗΝ ΒΑΣΗ,να το στειλω η να το βαλω να μαζευει σαλιγκαρια που εξαγει η αλλη,και πλουτισε?Ποτε θα παρω και γω συνταξη τυφλου σαν τον διπλανο που περναει την τριχα στην βελονα με την μια?Τη μιζα του ντοτορου απ το φαρμακι που μου γραφει,εγω?Το φαρμακοτριφτη που πεσε ολη η βολη να μην δουλεψει παραπανου εγω?Τον φορτηγατζη που φερνει την πατατα και χρεωνει ισα πατατα ισα ναυλα εγω?Τους ΔΕΗΤΕΣ(Κυριε δεησον με)τους ΟΣΕΙΤΕΣ(που χανανε 10 βαγονια Αθηνα Σκοπια με λαθραια)τους τελωνοφυλακες με τα φορτηγα με τα αλλα λαθραια,και τους μεταναστες εγω?Την σαρα την μαρα και το κακο συναπαντημα που μου κατσικωθηκε στο σβερκο και βριζει καβαλλα σε μενα,εγω?Τους δερβεναγες της εφοριας και της πολεοδομιας που κρατανε τα δερβενια και κοβουνε δικο τους διοδιο εγω?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ,ΤΙΣ ΒΔΕΛΛΕΣ?
Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΦΟΡΙΑΚΟΥΣ,για να βρουνε τους ανοιχτοματηδες στραβους,τους γοργοποδαρους κουτσους,και τους πορτοφολαδες κουλους,αφου δεν μπορω να τους αρπαξω μοναχος μου?
ΑΜΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΞΑΠΛΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕ ΞΑΠΛΑ ΚΑΙ ΞΑΦΡΙΣΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ .Εσεις συντεκνοι ραγιαδες το πηρατε ειδηση ,οτι απο αδεια τσεπη δεν εχει ξαφρισμα?Αντε λοιπον βαλτε ενα χερακι να πεταξουμε και καμμια βδελλα απο τις διπλανες μας που μικρες ειναι αλλα ειναι μιλιουνια και το αιμα το πινουν σαν τις λιγες και ψωμωμενες.ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΡΧΟΝΤΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΒΔΕΛΛΕΣ ΝΑ ΡΟΥΦΑΝΕ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΜΑΘΑΝΕ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝΕ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ



Καραγκιόζ Μπερντές

Δεν υπάρχουν σχόλια: