Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Σύλληψη στη Ραφήνα για ΦΠΑ!


Άλλη μία σύλληψη έγινε σήμερα για μη απόδοση ΦΠΑ. 
Αυτή τη φορά στη πόλη μας για μη απόδοση ΦΠΑ, που ανέρχεται στο ποσό του 1.167.826,14 ευρώ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ.
ΚΥΡΙΕ ΜΑΙΟΠΟΥΛΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΠΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ.
Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Φ.Π.Α. 1.167.826,14 ΕΥΡΟ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 'ΑΣΤΕΙΕΣ' ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ 'ΛΑΔΩΘΗΚΑΝ' ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ.
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΝΑΡΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ 'ΕΙΔΗΣΗ' ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΑΝ ΣΠΙΛΩΝΕΤΕ Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΗΨΗ ΚΑΠΟΙΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.
ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

ΣΤΑΜΠΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.

SV1GRN είπε...

Τον τελευταίοι καιρό γίνονται κάποιες συλλήψεις ανθρώπων που οφείλουν μεγάλα ποσά στο Δημόσιο.
Οι συλλήψεις αυτές είναι για τα μάτια μας μόνο και άνευ λόγου. Διότι:
Εάν ο οφειλέτης των μεγάλων ποσών είναι λαμόγιο, κατά το πολύ μεγάλο διάστημα που έμεινε ανενόχλητος έχει μεταβιβάσει την περιουσία του.
Εάν πάλι πραγματικά έπεσε έξω η επιχείρηση του, πάλι δεν έχει να πληρώσει τίποτα.
Εκείνο που θα έπρεπε να γίνει όμως και τεχνηέντως; το αποφεύγουν οι ιθύνοντες είναι:
Να καλέσουν ως υπεύθυνο και τον αρμόδιο οικ. έφορο διότι, οι έφοροι και οι εφοριακοί όπως τεκμαίρεται δεν ψάχνουν από τον πρώτο μήνα όσους δεν καταθέτουν δηλώσεις ΦΠΑ. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με όλες της αντίστοιχες δηλώσεις.
Ο κάθε έφορος μέσω του taxisnet είναι ενήμερος και μπορεί κάθε μήνα να τυπώνει ή να ζητά να του τυπώσουν κατάσταση με όσους φορολογούμενους της αρμοδιότητας του δεν κατέθεσαν δηλώσεις (ΦΠΑ κλπ.). Εφόσον λοιπόν οι κατά τόπους έφοροι παραμένουν άπραγοι και δεν προβαίνουν σε καμία ενέργεια είσπραξης θεωρούνται συνυπεύθυνοι για την μη είσπραξη παρακρατηθέντων ή όχι φόρων.
Συνεπώς το ΥΠ. ΟΙΚ. ας ψάξει τους υπεύθυνους και στα δικά του στελέχη και ας μη μας δουλεύουν όλους οι κ.κ. πρωθυπουργοί, υπουργοί κλπ. αναρμοδιοαρμόδιοι!