....Παρά δε, τις σχετικές μας, επανειλημμένες, οχλήσεις, υποδείξεις και
προτροπές μας προς τους αρμοδίους του Δήμου για την ορθή κοπή, συλλογή
των ξηρών αλλά και την ορθή επίβλεψη του συνεργείου, εντούτοις η
κατάσταση παραμένει χωρίς βελτίωση και η αποψίλωση και αποκομιδή
παραμένει απολύτως πλημμελής!
Περισσότερα εδώ
ΚΜ είπε...
Και στη "πολιτική ζωή" ισχύει ότι και στο Στρατό, αν δώσεις μια διαταγή ή εντολή και δεν την ελέγξεις ή δεν επιβλέψεις για την εκτελεσή της, καλύτερα να μην την δώσεις ποτέ.
3 σχόλια:
Στις εφημερίδες όμως θα περάσει με μεγάλα γράμματα το έργο της απαξίωσης της έννοιας αποψίλωσης.
ΤΥα χρήματα θα δοθούν ΚΜ αλλά η δουλειά δεν θα γίνει γιατί στο έλεγχο παίρνουν 0, λες και είναι μαθητούδια που τους δουλεύουν οι ανάδοχοι εργολάβοι
Δεν υπάρχει εποπτεία; Τα οχήματα του Δήμου Ρ-Π που καθημερινά σέρνονται στο Πικέρμι τι κάνουν; Έρχονται για καφέ;
Πικερμιεύς
Πολλά τάλαρα.
Υπάρχει ένα παλιό λαικό απόφευγμα.
Τα νταούλαι ηχούν στο Χαρβάτι και ο χορός γίνεται στα Μέγαρα.
Θυμηθείτε το στο θέμα της αποψίλωσης
Δημοσίευση σχολίου