Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Σας έχω όμως και κάτι καλό και να μην είστε μίζεροι...


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

DOPAP OLE OLE OLE

PANTA PROTOPORI

Ανώνυμος είπε...

Δώστα όλα Μπατάλη.
Πρέπει να διορθωθεί το προφίλ, που έχει στραπατσαριστεί.
Ξέρεις ζει και ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Παλαιολόγος και να μην ξεχνάμε.
Σύγχρονοι τους είναι και οι εμφανιζόμενοι.
Για ν αμην γινόμαστε κακεντρεχείς όμως, οτιδήποτε γίνεται σε σχέση με την πλήρη απραξία είναι θετικό.
Πολιτιστικό καλοκαίρι δεν είναι.
Σίγουρα ο πρόεδρος του ΔΟΠΑΠ μαζεύει δυνάμεις για το προεκλογικό καλοκαίρι του 2013.
Το ξέρει το ντ-πα-ντούπα καλά.
ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!!