Ενω το τοπικό συμβούλιο δεν γνωμοδότησε θετικά για να τοποθετηθούν οι κόκκινοι κάδοι , κάποιος Αντιδήμαρχος αποφάσισε να δώσει αυτός άδεια και να τοποθετηθούν οι κόκκινοι κάδοι ανακύκλωσης, για συλλογή
μεταχειρισμένων ρούχων και παπουτσιών απο ιδιωτική
εταιρεία , η οποία σε αντάλλαγμα θα προσέφερε ανάλογα, είδη ρουχισμού και υπόδησης στο Δημοτικό Παντοπωλείο, ώστε να
δωθούν σε αυτούς που έχουν τα ανάγκη.
Αλλά και εδώ πάλι υπάρχει πρόβλημα, διότι όπως θα δείτε στο video που θα αναρτηθεί σύντομα στο www.rpn.gr στο κοινωνικό παντοπωλείο "....κατέβηκε ένας κύριος -προφανώς ήταν ο ίδιος που έβαλε τους κάδους - ο οποίος πήρε σε σάκκους ρούχα για να τα πάει για ανακύκλωση..."
Τώρα πως αυτός ο κύριος πήρε σε σάκκους ρούχα απο το κοινωνικό παντοπωλείο , απο ποιόν πήρε την άδεια, τι "βγάζει" απο αυτή τη δουλειά ή τη πληρώνει απο τη τσέπη του γι' αυτή τη δουλειά, κανένας δεν γνωρίζει.
ΚΜ
ΥΓ. ¨Ολα τα παραπάνω σε καμιά περίπτωση δεν ακυρώνουν το έργο και την θέληση των εθελοντών για πραγματική προσφορά στους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας, απλά κάποιοι που εκμεταλλεύονται τα πάντα, βρήκαν κενά στο σύστημα και εισχώρησαν.
ΥΓ. ¨Ολα τα παραπάνω σε καμιά περίπτωση δεν ακυρώνουν το έργο και την θέληση των εθελοντών για πραγματική προσφορά στους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας, απλά κάποιοι που εκμεταλλεύονται τα πάντα, βρήκαν κενά στο σύστημα και εισχώρησαν.

1 σχόλιο:
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΜ
ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΝΘΡΑΠΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥς ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΦΕΛΗ ΥΛΙΚΑ Ή ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ.
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ
ΜΑΣ ΑΗΔΙΑΖΟΥΝ
Δημοσίευση σχολίου