ΚΜ είπε...
Βλέποντας αυτή την εικόνα πήρα ανάποδες, με όλους αυτούς που αγαπάνε την Ραφήνα και την θέλουν χωριό όπως και εγώ.
Αλλά πως όλοι αυτοί που αγαπούν την Ραφήνα, άφησαν να γίνουν αυτά τα εγκλήματα με τους συντελεστές δόμησης και το τερατούργημα που βλέπουμε στο παλίο σχέδιο στον Πρωτέα κλπ.;
Να προσθέσω και το βουνό που κάθε μέρα όλο και κάτι "ξεφυτρώνει" με φως νερό τηλέφωνο και θέα απεριόριστη.
Να προσθέσω και το βουνό που κάθε μέρα όλο και κάτι "ξεφυτρώνει" με φως νερό τηλέφωνο και θέα απεριόριστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου