Μεταξύ δημοτικού γηπέδου και δημαρχιακού μεγάρου υπάρχει ένα στενό δρομάκι.
Στο δρομάκι αυτό υπάρχουν τέσσερις κολώνες με φωτισμό.
Και οι τέσσσερις λάμπες εδώ και κάτι μήνες είναι καμμένες , το στενό είναι θεοσκότεινο και κάποιος θα πρέπει να αλλάξει τις λάμπες.
Απλό δεν είναι;
Το ρέμα στο πάρκο του Καραμανλή, το χειμώνα ήμουν μάρτυς που το καθάριζαν και ήταν σε καλή κατάσταση.
Τώρα που είναι καλοκαίρι και πολύς κόσμος πηγαίνει να δροσιστεί στο πάρκο Καραμανλή, το ρέμα είναι βρώμικο και πρέπει να καθαριστεί.
Απλό δεν είναι;
Τέλος εποχής για το "συντριβάνι" στο πάρκο Καραμανλή;
Απο αισθητικής άποψης δεν ήταν και άσχημο. Αν είναι να γίνει κάτι άλλο καλύτερο έχει καλώς, με την προϋπόθεση να κοστίζει λιγότερο απο ότι ο καθαρισμός του συντριβανιού.
3 σχόλια:
Τέλος εποχής πολλών πραγμάτων επί εποχής Χριστόπουλου.
Ξελιθαριάζει ότι βρήκε.
Πως λέγεται ιατρικά η περίπτωσή του;
Χαρχουδισμός.
Πικερμιεύς
Ανίατος!
Πικερμιεύς
Δημοσίευση σχολίου