Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Πάμε να δούμε και κάποια προβληματάκια, που μπορούν να διορθωθούν άμεσα.

Μεταξύ δημοτικού γηπέδου και δημαρχιακού μεγάρου υπάρχει ένα στενό δρομάκι.
Στο δρομάκι αυτό υπάρχουν τέσσερις κολώνες με φωτισμό.
Και οι τέσσσερις λάμπες εδώ και κάτι μήνες είναι καμμένες , το στενό είναι θεοσκότεινο και κάποιος θα πρέπει να αλλάξει τις λάμπες.
Απλό δεν είναι;

Το ρέμα στο πάρκο του Καραμανλή, το χειμώνα ήμουν μάρτυς που το καθάριζαν και ήταν σε καλή κατάσταση.
Τώρα που είναι καλοκαίρι και πολύς κόσμος πηγαίνει να δροσιστεί στο πάρκο Καραμανλή, το ρέμα είναι βρώμικο και πρέπει να καθαριστεί.
Απλό δεν είναι;

Τέλος εποχής για το "συντριβάνι" στο πάρκο Καραμανλή;
Απο αισθητικής άποψης δεν ήταν και άσχημο. Αν είναι να γίνει κάτι άλλο καλύτερο έχει καλώς, με την προϋπόθεση να κοστίζει λιγότερο απο ότι ο καθαρισμός του συντριβανιού.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέλος εποχής πολλών πραγμάτων επί εποχής Χριστόπουλου.
Ξελιθαριάζει ότι βρήκε.
Πως λέγεται ιατρικά η περίπτωσή του;

Ανώνυμος είπε...

Χαρχουδισμός.
Πικερμιεύς

Ανώνυμος είπε...

Ανίατος!
Πικερμιεύς