Με επιστολή τους τα μέλη του Περιβαλλοντικού και Πολιτιστιικού Συλλόγου "Η ΔΙΩΝΗ" συγχαίρουν την υπηρεσία πυρόσβεσης του Δήμου Ρ-Π και ιδιαίτερα τον επικεφαλής του τμήματος Μάνο Τσαλιαγκό διότι "εντυπωσίασε
ο ταχύτατος και αποτελεσματικός τρόπος με τον οποίο έθεσε υπό έλεγχο την εστία την οποία
στη συνέχεια έσβησε και προστάτευσε το αμέσως ανατολικά υπάρχον αλσύλλιο
πεύκων από τις πύρινες φλόγες"Περισσότερα εδώ
ΚΜ είπε...
Συγχαρητήρια γιατί ακόμη υπάρχουν "δημόσιοι υπάλληλοι" οι οποίοι παρά του ότι τους μειώθηκε ο μισθός και έχασαν προνόμια δεν τα παρατάνε και εξακολουθούν να προσφέρουν όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες μπορούν, στο κοινωνικό σύνολο.
Ας μην τους αρνηθούμε λοιπόν την ηθική ικανοποίηση της αναγνώρισης του έργου τους.
Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουν οι πολίτες και να λένε ότι η "δημοτική" πυροσβεστική έφτασε στο τόπο της φωτιάς πιο γρήγορα απο την πυροσβεστική υπηρεσία και ακόμη σημαντικότερο να γράφουν ότι ο επικεφαλής του τμήματος με αυταπάρνηση και με κίνδυνο της ζωής του έθεσε υπο έλεγχο τη φωτιά.
2 σχόλια:
Ο προιστάμενος και το πρσωπικό έκαναν πολύ καλά τη δουλειά τους και αυτό αναγνωρίζει η παραπάνω επιστολή.
Αντιθέτως ο Δήμος Ρ-Π και οι αναρμόδιοι αρμόδιοι του απέχουν πάρα πολύ από το να οργανώσουν την Πολιτική Προσταία και τους εθελοντές. Είδατε εσείς κάτι σχετικό πέραν από 1-2 συγκεντρώσεις του κ. Δημάρχου και άλλων για να τους δουν οι δημοσιογράφοι;
Πικερμιεύς
Να συμπληρώσω ότι συμφωνώ με το πνεύμα της επιστολής αλλά ο κ. Τσαγκαράκης ξέχασε(;) να απευθύνει δημόσια επιστολή στον κ. Δήμαρχο που έχει παρατήσει τη Διώνη παντελώς και δεν έκλεισε εδώ και ενάμισυ χρόνο ούτε μία λακκούβα. Τυχαίο; Ή οφείλετε ότι ο κ. Τσαγκαράκης έχει γυιό που ανήκει στην παράταξη του κ. Δημάρχου. Επίσης ανήεκι και σε συμβουλευτική επιτροπή του Δήμου Ρ-Π.
Μπορεί λοιπόν ο κ. πρόεδρος των οικοπεδούχων της Διώνης σε αυτή την επιστολή να έχει δίκιο αλλά, ξέχασε να γράψει και άλλη μία για της τεράστιες παραλείψεις του κ. Δημάρχου. Για την κατάσταση αυτή ευθύνονται και τα άλλα μέλη του Δ.Σ. του ως άνω συλλόγου. Δίκαια αναρωτιέται κανείς γιατί εκτίθενται σωπαίνοντας ενώ θα μπορούσαν βοηθήσουν στην περιοχή τους. Δοξάστε τους.
Πικερμιεύς
Δημοσίευση σχολίου