Το προηγούμενο χρονικό διάστημα , άκουσα και διάβασα τα χίλια μύρια περί ΔΟΠΑΠ.
Σήμερα λοιπόν που συνεδρίαζε ο ΔΟΠΑΠ, πήγα - ομολογώ λίγο καθυστερημένος - να παρακολουθήσω τη συνεδρίαση του ΔΟΠΑΠ.
Δεν πήγα με σκοπό , ούτε να λειτoυργήσω σαν paparazzi, ούτε κάνω τον έξυπνο, αλλά ούτε και να πετάγομαι σαν .... σε κάθε συζήτηση που έκαναν.
Λοιπόν δεν ξέρω αν η ατμόσφαιρα είναι πάντα έτσι, αλλά σήμερα μπορεί να υπήρξαν για κάποια θέματα διαφωνίες, να υπήρξαν συζητήσεις για λήψεις αποφάσεων που ενδεχομένως να μπορούσαν να ληφθούν σε 5 λεπτά και λήφθηκαν έπειτα από μισή ώρα , αλλά όλα ήταν φανερά και ξεκάθαρα.
Θα διαβάσετε σύντομα στο http://www.rpn.gr τα θέματα και τις αποφάσεις που ελήφθησαν.
ΚΜ
2 σχόλια:
Μην τον έχεις γαι κορόιδο τον Μπατάλη ΚΜ.
Με τον φακό σου σήμερα τι περίμενες;
Να βγάλεις λαβράκι;
Στη στιγμή είναι καλός.
Στη διάρκεια είναι προβληματικός.
Σήμερα έκανε όπα για να κάνει βίρα όταν υπάρχει αντικείμενο.
Σε βάθος χρόνου μόνο μπορείς να καταλάβεις την μικροπολιτική του συμεριφορά. Σε βάθος χρόνου.
Αν είναι, χαλάλι. Να πηγαίνω σε όλες τις συνεδριάσεις.
ΚΜ
Δημοσίευση σχολίου