Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Δήμαρχε κάνε παιχνίδι, γιατί κανένας δεν ρίχνει ...πενιά


ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ 
Δεν υπάρχει δημοτική συγκοινωνία 
Δεν έχουμε σκουπιδιάρες 
Δεν έχουμε καύσιμα 
Δεν έχουμε οδηγούς 
Δεν έχουμε εργατικό δυναμικό 
Δεν υπάρχουν λεφτά 
Δεν λειτουργούμε το σινεμά Κάνουμε γιορτές και πανηγύρια 
Έχουμε λακκούβες 
Έχουμε τακτ 
Είμαστε άπαικτοι 
Τσακωνόμαστε μεταξύ μας 
Είμαστε νέοι και μοιραίοι 
Είμαστε 14 και μετριόμαστε κάθε μέρα 
Έχουμε κορμοστασιά και καμαρώνουμε για αυτό 
Και περνάμε όμορφα , όμορφα πολύ. 
EXETLEOS
και για συμπλήρωμα...με σημερινές φωτο...




Οι κάδοι των σκουπιδιών βρωμοκοπάνε, γιατί έχουν να πλυθούν κάτι χρόνια.
Και στο προαύλιο της Παντοβασίλισσας τα παγκάκια ρημάζουν και δεν είναι και το καθαρότερο σημείο της πόλης
Και ο προβολέας που φωτίζει την προτομή του Αγίου Χρυσσοστόμου Σμύρνης  είναι πεσμένος στο έδαφος.
Και το κουτί της ΔΕΗ δίπλα απο τον ΟΤΕ είναι εκτεθειμένο, ενω αντίστοιχο κουτί δίπλα απο τον Ο.Λ.Ρ έχει καλυφθεί με ένα καλαίσθητο τρόπο.
Και κανένας δεν ρίχνει πενιά...
Για όλα τα παραπάνω μάρτυς μου , Δημοτικός Σύμβουλος της συμπολίτευσης.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ευθύνεται αποκλειστικά μόνο ο κ. Δήμαρχος αλλά η ευθύνη είναι όλης της παράταξης. Δήμαρχος, αντιδήμαρχοι και μέλη (παραιτημένα και μη).
Θυμηθείτε το όταν σε λίγα χρόνια θα σας ξαναπλησιάσουν!
Πικερμιεύς

Ανώνυμος είπε...

Μην τα λες. Μην τα λες.
Θα σου βάλουμε πιπέρι στη γλώσσα.
Κάνε τον αόματο να πάρεις προνιακό επίδομα.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς δεν ειναι μόνο αυτά τα σημεία που είναι χάλια. Δυστυχώς όλη η Ραφήνα είναι έτσι. Και ας μη μιλήσουμε για τα ξερόχορτα σε όλους τους δρόμους. Μία σπίθα αρκεί να μας διαλύσει όλους. Αλλά ξέχασα. Λεφτά δεν έχουν για να καθαρίσουν την πόλη. Λεφτά για πανυγήρια έχουν όμως. Με αυτά νομίζετε ότι θα ρίξετε στάχτη σταμάτια του κόσμου? Φρου φρου και αρώματα μόνο. Κανένα ενδιαφέρον για σημαντικά θέματα. Λυπάμαι και στενοχωριέμαι για την πόλη μου.
Ευχαριστώ!