Παραλία Κυλλήνης, ελεγχόμενη απο το Λιμενικό Ταμείο.
Προφανώς - και ούτε που με νοιάζει- το Λιμενικό Ταμείο , παρααχώρησε κομμάτια της παραλίας σε ιδιώτες για να βάλουν ομπρέλλες και ξαπλώστρες.
Στη παραλία όμως υπήρχαν ντουζιέρες.
Ακούστε λοιπόν τι έκανε ένας κουτοπόνηρος επαγγελματίας που νοίκιασε το χώρο.
Έβγαλε τους διακόπτες απο τις ντουζιέρες για να μην μπορούν να κάνουν ντούζ όλοι οι λουόμενοι και με ένα κλειδί ανοίγει τις ντουζιέρες μόνο για τους πελάτες του.
Και μετά λέμε τι έχουν τα έρημα και ψοφάνε...
Εγω ένα καφέ που ήθελα να πιώ δεν τον πήρα απο αυτόν αλλά πήγα απο άλλο μαγαζί εκτός παραλίας και τον αγόρασα.
ΚΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου