Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί
και ώρα 11.00, συνάντηση στο γραφείο της εταιρείας του αναδόχου της
οριοθέτησης των οικισμών που ανήκουν στη διοικητική περιφέρεια του δήμου
Ραφήνας-Πικερμίου, με τους εκπροσώπους των συλλόγων της περιοχής.
Και πήγε μόνο ένας Σύλλογος μαζί με τον Τεχνικό του Σύμβουλο.
Περισσότερα εδώ
8 σχόλια:
Μπορεί να δώσει κάποιος στοιχεία για τι είδους οριοθέτηση πρόκειται;
Διότι αν είναι οικισμός, είναι οικισμός. Αν είναι δάσος, είναι δάσος. Εάν κάποιοι έκτισαν νόμιμα κανένα πρόβλημα, αν έκτισαν σε δάσος ας υποστούν της συνέπειες.
Πικερμιεύς
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΙΣΑΝ ΝΟΜΙΜΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝ ΔΑΣΩΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΩ;
ΝΕΟ ΒΟΥΤΖΑ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΟΥΠΟΛΗ-ΝΤΡΑΦΙ-ΔΙΩΝΗ-ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ ή ΑΙΟΛΙΣ ή ότι άλλο θέλετε.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΞΥΝΕΣΕ ΣΤΗΝ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΙΡΚΕΜΙΕΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΣΕ ΟΛΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ
ΕΝΑ ΠΟΝΤΙΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ
Όλοι θελουν να προστατέψουν το δάσος αλλά μερικοί μόνο στο οικόπεδο του διπλανού.
Το δικό τους το κάνουν πεδιάδα και φυτεύουν γκαζόν και φοίνικες και μετά είναι ευαισθητοποιημένοι για τα δέντρα της γειτονικής περιοχής.
Τα δικά τους δέντρα που τα μακελέψανε δεν τα μετράνε.
Κάψανε και χτίσανε τα βουνά και θέλουν τα δένδρα στην πεδιάδα.
Ελλάδα ατελείωτη του όποιου χρώματος ήλιου προτιμάς, του ΠΑΟΚ της ΑΕΚ της ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ.
ΑΘΑΝΑΤΕ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ.
@12:36 Καμία σχέση δεν έχουν οι περιοχές που εντάχθηκαν στο σχέδιο πόλης πριν την δικτατορία, κατά την δικτατορία και μετά από περιοχές που ακόμη ΕΙΝΑΙ εκτός σχεδίου πόλης και ίσως και δασικές ΣΗΜΕΡΑ.
Εάν προσπαθήσουν να αποχαρακτηρίσουν δασική περιοχή σήμερα δηλαδή τον 21ο αιώνα ελπίζω το ΣτΕ να τους σταματήσει.
Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε ενταγμένες περιοχές με δασικές.
Όσοι καλοπλήρωσαν τα οικόεπδα είναι κορόιδα; Σε σύγκριση πάντα με αυτούς που λάδωσαν για να κτίσουν σε αμφισβητούμενες περιοχές.
Όποιος δε δημοτικός σύμβουλος υποστηρίξει αυτή την κατάσταση μαυρίστε τον όπου βρεθεί υποψήφιος.
Πικερμιεύς
Παιδιά πάτε καλά; Τι σχέση έχει όποιος αγόρασε οικόπεδο οικοδομήσιμο με εσάς; Αυτός το αγόρασε νομιμοποιημένο και ενταγμένο χρόνια πριν το αγοράσει. Ενώ εσείς χτίσατε χωρίς άδεια και προσπαθείτε πιέζοντας να αποχαρακτηρίσετε τα δάση!
Αγαπητέ Πικερμιεύς είμαι κάτοικος της περιοχής Διασταύρωσης που υπάρχει ωσ οικισμός από το 1916, όταν οι αργότερα εντ΄ςο σχεδίου περιοχές του Πικερμίου ήταν απάτητα δάση.
Κάποιοι άσχετοι στη Ραφήνα αφήσανε εκτός σχεδίου μια ολόκληρη κωμόπολη που σήμερα αριθμεί πάνω από 2.500 κατοίκους, δεν έχει ίχνος δέντρου. παρά μόνο τσιμέντινα, δεν είναι σε καμιά ιδανική περιοχή και δεν πρόκειται να επανέλθει σε προγενεστέρα κατάσταση ούτε αν τη φυτ΄΄εψεται γιατί οι σπόροι δεν φυτρώνουν στο μπετό και στην πίσσα.
Μήπως δεν ξέρεις γαι το ιστορικό ή ξέρεις και παίρνεις χάπια;
Στο προεκλογικό πρόγραμμα κάθε δημοτικού συνδυασμού ήταν η ολοκλήρωση του σχεδίου πόλης στη Διασταύρωση, που έχει με ΦΕΚ χαρακτηριστεί περιοχή Α κατοικίας ακόμα και στις ισχύουσες ΖΟΕ.
Τι απειλιτικές συμπεριφορές τους δημοτικούς συμβούλους μασ τσαμπουνάς;
Βεβαίως και θα ψηφίσουν οι δημοτικοί σύμβουλοι την νομιμοποίηση του οικισμού που προυπάρχει του δικού σου, όχι γιατί λαμογιάρικα σκέφτηκαν, αλλά γιατί ήταν εργατόσκοσμος εγκαταλελειμένος και όπως ξέρεις όπου φτωχός κια η μοίρα του.
Γιατί οι έχοντες ξέρουν και τον τρόπο για κατέχοντες.
Η λογική της ψηφοφορίας δεν θα είναι μικροπολιτική αλλά απονομή δικαιοσύνης, γιατί το δάσος δεν υπήρχε πολύ πριν αφαιρεθεί ο χαρακτήρας της δικής σου πρώην δασικής περιοχής αλλά το αγαπητό σε εσέν αδασαρχείο θυμάται κάτι αεροφωτογραφίε ςτου 1937 που στο Πικέρμι μια τέτοια που έχω, έχειφωτογραφία και ένα ΔΕΙΝΟΘΗΡΙΟ
Δεν έχει νόημα καμία συζήτηση όταν ισοπεδώνειος τα πάντα και δεν μπορείς να δεις τις οπτικές γωνίες του άλλου. Ωραία τα λέει ο 12.45
Οταν έβγαλε την άδεια ο κάτοικος του τάδε οικισμού έπρεπε να κόψει μόνο τα δέντρα στο περίγραμμα της οικοδομής.
Τα άλλα που είναι;
Μήπως ξέρεις τίποτα για το ποιήμα;
Το μόνο που σου λέω είναι θυμήσου του ςοικισμούς που αναφέρει ο 12.36τη δεκαετία του 80 και θα καταλάβεις. Αν θέλεις βέβαια
8:48 λογικές μου φαίνονται οι αιτιάσεις σου για τη συγκεκριμένη περιοχή. Οπότε μην ανησυχείς, ας αποφασίσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες (ΥΠΕΚΑ κλπ.). Αλλά όλες οι περιοχές μπορεί να μην είναι σαν τη δική σου. Δεν χρειάζεται όλες αναφανδόν χωρίς εξέταση να αλλάξουν χαρακτήρα. Ας εξηγήσουν οι υποστηρικτές αυτής της κίνησης (κ. Μαγκαφώσης κλπ.) τι εννοούν; Η διασταύρωση φυσικά δεν φαίνεται για δάσος αλλά γιατί τόσα χρόνια δεν ξεκαθαρίστηκε αυτό;
Κάποιες άλλες περιοχές όμως;
Ας αποφασίσει το ΥΠΕΚΑ άμεσα για να μην ταλαιπωρείται κόσμος ούτε να σπεκουλάρουν οι πολιτικοί επί δεκαετίες εις βάρος κάποιων. Κάποιοι βέβαια μπορεί να χάσουν από αυτό αλλά έτσι είναι η ζωή.
Πικερμιεύς
Δεκτές οι ανησυχίες σου και είναι προς τιμή σου Πικερμιεύς που αποδέχεσαι ότι υπάρχουν περιπτώσεις που θα πρέπει να οδεύσουν σε λύση γιατί κα΄ποιοι στο παρελθόν αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων.
Προφανώς δεν είναι όλοι ίδιοι ούτε γίνεται να αποχαρακτηρήσουμε συλλήβδην τα πάντα και να κάνουμε τσιμέντινινα δάση.
Εξάλλοου και οι προτάσεις των κατοίκων ήταν να ξεκινήσει η διαδικασία και να έρθει στο συμβούλιο στο οποίο θα αποφασιστεί ποιές πραγματικά περιοχές έχουν αμετάκλητα αλλάξει χαρακτήρα και δεν μπορούν να παραμένουν δέσμιες αεροφωτογραφιών του 1937.
Ραντεβού στο συμβούλιο που θα φανούν οιο πραγματικέ ςπροθέσεις καθενός και καθεμιάς.
Κάτοικος Διασταύρωσης
Δημοσίευση σχολίου