Με αφορμή το άρθρο της εφημερίδας Δημοκρατία ΄΄Στροφή λόγω της οικονομικής ανασφάλειας στις στρατιωτικές και στις αστυνομικές σχολές
και καθως παρουσιαζονται οι στρατιωτικές σχολές "ως ένας
επίγειος παράδεισος και
μιας ζωής καλοπέρασης μετά την αποφοίτηση" καλό είναι οι υποψήφιοι μαθητές Λυκείου να ενημερωθούν απο γνωστους τους για :
α. Τις οικονομικές απολαβές των νεοεξερχομένων από τις Στρατιωτικές Σχολές μετά και το "πάγωμα" των μισθολογικών προαγωγών και του χρονοεπιδόματος.
β. Τις συχνές μεταθέσεις των στρατιωτικών και στην αρχή στην ηλικία των 20 με 22 ετών που είναι, θα υπηρετήσουν σε παραμεθόριο περιοχή.
γ. Τις επιπλεον ημερες που θα εργαζονται για εκτέλεση 24ωρων υπηρεσιών (μέχρι 5 ημέρες το μήνα), χωρίς καμιά επιπλέον αποζημίωση.
δ. Τις νυκτερινές εκπαιδεύσεις και τις κάθε είδους ασκήσεις που θα συμμετέχουν κάθε μήνα.
ωστε
να ειναι συνηδητοποιημενοι στην επιλογή τους και οχι να σκεφτονται τη
μονιμη επαγγελματική αποκατασταση. Πρεπει να γνωριζουν τι εχουν
να αντιμετωπίσουν και αν
θα μπορούν να καλύψουν καθημερινά τις βασικές ανάγκες τους σε τροφή και στέγαση, καθως η επιλογή τους αποτελεί μια απόφαση ζωής.
Ενδεικτικά για τις οικονομικές απολαβές ένας σπουδαστής που τελειώνει τις στρατιωτικές σχολές υπαξιωματικών (ΣΜΥ-ΣΤΥΑ-ΣΥΔ-ΣΜΥΝ) ξεκινά με αποδοχές 765,00€ στο χέρι.
Λοχίας εκ ΣΜΥ
ΒΜ 683,00€
ΕΧΥ 27,32€
ΕΙΔ. ΑΠΑΣΧ. 146,46€
ΕΞΟΜΑΛ ΑΓΑΜΟΥ 111,72€
ΕΠΙΤΕΛ. ΕΥΘ. 29,15€
ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ 71,92€
ΜΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ 1.069€
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ+ΦΕ: 304€ περίπου
Πληρωτέο ποσό 765,00€
Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Θεσσαλίας
ΚΜ είπε...
Και ακόμη χειρότερα να είναι, αν ήμουν 18άρης και πάλι ΣΣΕ και πάλι Τεθωρακισμένα.
Αλλά αν είναι μόνο ο μισθός που σε κάνει να επιλέξεις τη στρατιωτική ζωή, θα περάσεις ΑΣΧΗΜΑ.
1 σχόλιο:
Η στρατιωτική ζωή ή αυτή του αστυνομικού δεν είναι για τον καθένα. Συνεπώς ας μην την επιλέξουν όσα από τα παιδιά δεν είναι έτοιμα και συμφωνώ με την υπόδειξη του κ. Κ.Μ.
Το δε επάγγελμα του στρατιωτικού δέχθηκε ένα πολύ ισχυρό πλήγμα όταν οι πολιτικοί αποφάσισαν ότι οι προμήθειες στρατιωτικού υλικού πρέπει να γίνονται από εκείνους και όχι από τους ειδικευμένους στρατιωτικούς! Καταλαβαίνει κανείς εύκολα το γιατί. Από εκείνη τη στιγμή και πέρα μας πήρε και μας σήκωσε.
Πικερμιεύς
Δημοσίευση σχολίου