Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Αίσχος! Γιατί δεν το λένε αυτό τα ΜΜΕ;

Μου στάλθηκε η παρακάτω ανάρτηση με σχόλιο , "Αν ήταν μετανάστες "κάποιοι" θα είχαν κάψει την Αθήνα. Αν είχαν χτυπηθεί απο αγνώστους θα τα "φόρτωναν" στη Χρυσή Αυγή. Τώρα γιατί τέτοια μούγκα;  Κανένας δημοσιογράφος δεν το πήρε είδηση;"

ΚΜ είπε... μακάρι να είναι ψέμματα
 

Καμία αρχαία τραγωδία δεν είχε τέτοια κατάληξη, όπως αυτή που συνέβει στην Καισαριανή με το άδικο ξεκλήρισμά μιας ολόκληρης οικογένειας από 3-4 άγνωστους ακόμη δράστες!!.
Ως γνωστό πριν από 13 μέρες, στις 2 Ιουνίου, λίγα λεπτά μετά τις 4 τα ξημερώματα, άγνωστοι δράστες που πήγαν να κλέψουν ένα ΙΧ, πυροβόλησαν εναντίον δύο νεαρών αδελφών σε πυλωτή πολυκατοικίας επι της οδού Βουτσά 83 στην Καισαριανή, που κατέβηκαν να τους κυνηγήσουν.
Απο τα πυρά έπεσε αμέσως νεκρός ο 30χρονος σεφ, ενώ σοβαρά τραυματισμένος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ο 32χρονος αδελφός του.
Σύμφωνα με την αστυνομία τα δύο αδέλφια ενώ είχαν πάει για ύπνο, άκουσαν τον συναγερμό τους αυτοκινήτου τους και βγήκαν στο μπαλκόνι να δουν τι συνέβαινε. Τότε είδαν τους δράστες να προσπαθούν να το κλέψουν.
Αμέσως, κατέβηκαν κάτω ενω ο ένας απο τους δύο πήρε μαζί του κι ένα κουζινομάχαιρο.
Μόλις όμως έγιναν αντιληπτοί, οι δράστες άρχισαν να τους πυροβολούν με καλάσνικοφ, τραυματίζοντας θανάσιμα τον έναν και σοβαρά τον άλλο κι εξαφανίστηκαν. Ο 30χρονος δέχθηκε δύο σφαίρες στο στήθος και την κοιλιά και ο 32χρονος μία σφαίρα στο στομάχι.
Μεχρι στιγμής δεν έχει εξακριβωθεί πόσοι ήταν οι δράστες αλλα υπάρχουν αναφορές για 3 ή 4. Οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο για πρόκειται για τη γνωστή τετράδα που τον τελευταίο καιρό ληστεύει με καλάσνικοφ καταστήματα, περίπτερα και βενζινάδικα σε Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Βύρωνα, Ζωγράφου κλπ
Και η κατάληξη της απίστευτης τραγωδίας που, σημειωταίον, απαξίωσαν να μεταδώσουν τα ΜΜΕ:
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, στο νοσοκομείο, όπου είχε άμεσα μεταφερθεί, κατέληξε και ο δεύτερος άτυχος αδελφός της οικογένεις, ενώ η χαροκαμένη μητέρα των δύο αδικοχαμένων παλληκαριών της, μόλις έμαθε το νέο τραγικό γεγονός του χαμού και του δεύτερου παιδιού της, έπαθε οξύ εγκεφαλικό επεισόδιο και εξέπνευσε !! 
 
Πηγή  katohika.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ολοι φριτουμε μπροστα στα εγκληματα κατα της ανθρωπινης ζωης,αλλα εγκληματα με τετοια αγριοτητα απο τους διαφορους λαθρο εινα πρωτογνωρα για την Ελληνικη κοινωνια.

Οι "ανθρωποι" που τα διαπρατουν προερχονται απο χωρες που η ανθρωπινη ζωη δεν εχει καμμια αξια και ειναι απο τη φυση τους εγκληματικα στοιχεια, οσο και αν ακουγεται ρατσιστικο αυτο.Λυπαμαι που εφτασαν την πατριδα μας σε τετοια απαξιωση.Να εχουμε στο μυαλο μας οτι αυτη τη στιγμη ζουμε σε εμπολεμη κατασταση, αλλα τα φερεφωνα κανουν οτι δεν καταλαβαινουν.

Η στρατηγικη βεβαιως ολων αυτων των αλληλεγγυων ειναι να τους ελληνοποιησουν ωστε τα παπαγαλακια τους οταν μεταδιδουν τις ειδησεις να αναφερουν απλως το γεγονος χωρις να υποχρεωνονται να διευκρινιζουν οτι προκειται για λαθρομεταναστες.ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ο εχθρος ειναι ηδη εντος των τειχων και εχει εξελθει απο τον δουρειο ιππο του.Μενει μονο το γενικο πλιατσικο για να ολοκληρωθει το καταστροφικο εργο.
Προστατευστε με καθε θυσια την πατριδα και την οικογενεια σας.