Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Σάββατο 23 Ιουνίου στις 10:30 στην αίθουσα του Δημ. Συμβουλίου "Πρόληψη και καταστολή πυρκαγιών"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ. Δήμαρχε, αφού έφαγες τον κ. Καραγιαννίδη και πήρες και αυτό το καθήκον επάνω σου, συνέχισες όπως ήξερες. Δηλαδή δεν έκανες τίποτα! Ούτε εσύ ούτε οι αντιδήμαρχοι σου.
Ενώ έχεις δηλωμένους εθελοντές πυροφύλακες δεν κατάφερες ακόμη να λειτουργήσεις το πυροφυλάκειο Πικερμίου.
Οπότε προς τι αυτό το βίντεο; Γιατί προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις; Εσύ και η παράταξη σου και σε αυτό το θέμα είστε στο μηδέν.
Ανασκουμπώσου, πάρτε τηλέφωνα τους εθελοντές και στείλτους άμεσα στην για πυροφύλαξη. Άσε της εκδηλώσεις σαν και αυτή κλπ. Τα κάνετε όλα αυτά για να δείξετε στον τοπικό τύπο ότι δήθεν κάτι κάνετε. Δεν κάνετε τίποτα, είστε στο μηδέν και ακόμη παρακάτω. Εσύ, οι αντιδήμαρχοι και οι τυχόν άλλοι ανευθυνουπεύθυνοι.
Έχετε αρκετές δεκάδες εθελοντών έτοιμους και δεν είστε ικανοί να τους οργανώσετε να πάνε στο πυροφυλάκειο.
Πικερμιεύς

Unknown είπε...

Το video το έκανα για να ευαισσθητοποιήσω τον κόσμο και δεν είναι του Δήμου Ρ-Π
ΚΜ