- υψηλά δημοτικά τέλη
- παρά τις διαβεβααιώσεις , απουσιάζουν απο το πρόγραμμα του Δήμου έργα υποδομής
και όπς χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δημ. Σύμβουλος Ντίνος Καραγιάννης "Απο τους κατοίκους της Καλλιτεχνούπολης δεν ζητούνται έργα. Ζητούντια πράγματα που έπρεπε να είχαν γίνει.Πολλά τα προβλήματα και θα έχουμε αναλυτικό ρεπορτάζ απο Δευτέρα στο http://www.rpn.gr
1 σχόλιο:
Γράψτε και κάτι για Πικέρμι (Διώνη & Ντράφι). Ο Δήμος έχει παρατήσει όλες της περιοχές ενώ με τα εξαιρετικά ακριβά τέλη, φόρους και αξία νερού που εισπράττει θα μπορούσε να κάνει πολλά έργα. Εκτός και εάν γίνονται τρομερές σπατάλες.
Όλα θα φανούν στις οικονομικές καταστάσεις που είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύσει μέχρι τέλους Μαίου. Η σύγκριση του 2011 με το 2010 θα είναι ενδεικτική.
Κακεντρεχείς φήμες θέλουν επίτηδες να μην επιδιορθώνεται εδώ και 20 ημέρες η ιστοσελίδα του Δήμου Ρ-Π...
Πικερμιεύς
Δημοσίευση σχολίου