Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Τι ξεπούλημα κι' αυτό!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν μπορείς να πουλήσεις κυρίως κερδοφόρες εταιρίες. Εδώ δεν πρόκειται για ξεπούλημα αλλά πωλούνται τα πλειοψηφικά πακέτα μετοχών.
Κάποιες από αυτές δείχνουν κερδοφόρες διότι, χρεώνουν τους καταναλωτές με... ότι τους λείπει!
Πχ η ΔΕΗ αγοράζει πολύ φθηνά το λιγνίτη προκειμένου να μην ανέβει το κόστος του ρεύματος σε δυσθεώρητα ύψη λόγω κακής διαχειρήσεως και υπερπροσλήψεων για πολιτικούς λόγους.
Εάν δεν πωληθούν αυτές οι δημόσιες υπηρεσίες που ονομάζονται Ανώνυμες Εταιρίες για πλάκα, θα χρειάζεται εσαεί να βάζουν χέρι στον προυπολογισμό αλλά και στη τσέπη μας. Πχ η ΔΕΗ αυτή τη στιγμή δεν αποδίδει το χαράτσι στο ΥΠΟΙΚ επειδή δεν βγαίνει.
Πικερμιεύς