Καλό θα είναι έπειτα απο κάθε συνάντηση που έχει η Διαπαραταξιακή επιτροπή για το ΚΕΛ, να βγαίνει ο Δήμαρχος και να λέει τι έγινε στη κάθε συνάντηση.
Ο Δήμαρχος έχει αντίθετη άποψη , ότι θα πρέπει να ολοκληρωθούν οι συναντήσεις και έπειτα να μας ενημερώσει προκειμένου να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα.
Τα μέλη της διαπαραταξιακής δεν λένε τίποτα και αφήνουν στο Δήμαρχο την ενημέρωση.
Και ο απλός λαός;
Ο δημότης που δεν έχει τα cone με καμιά απο τις δημοτικές παρατάξεις θα ενημερώνετε απο τα πηγαδάκια και απο κάθε φήμη που θα κυκλοφορεί για το τι έγινε στη συνάντηση της Διαπαραταξιακής;
Ένα δελτίο τύπου έπειτα απο κάθε συνάντηση της Διαπαραταξιακής νομίζω είναι η καλύτερη λύση.
Κυριάκος Μαϊόπουλος
1 σχόλιο:
Και η διαπαραταξιακή επίσης καλό είναι να βγάζει ένα δελτίο τύπου, αντί να αναλώνετε σε ατέρμονες συζητήσεις για ενημέρωση ή όχι με τον κ. Δήμαρχο.
Πικερμιεύς
Δημοσίευση σχολίου