Ι' Αραφήνεια.
Παρά τις κακές καιρικές συνθήκες, βούλιαξε το Δημοτικό Κολυμβητήριο Ραφήνας.
Πολλές οι ομάδες, οι αθλητές, οι προπονητές, οι γονείς και οι θεατές. Λίγοι οι εκπρόσωποι της Δημ. Αρχής.
Τους αγώνες παρακολούθησαν ο Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου Γεώργιος Χριστόπουλος, ο πρώην Δήμαρχος Ανδρέας Κεχαγιιόγλου, ο Δημ. Σύμβουλος και Πρόεδρος του ΔΟΠΑΠ Παύλος Μπατάλης και οι Δημ. Σύμβουλοι Δημήτρης Μισοκοίλης και Παναγιώτης Σπανόπουλος.
Σε λίγο video απο τους αγώνες με στιγμιότυπα απο κούρσες, βραβεύσεις και δηλώσεις του Προέδρου του ΔΟΠΑΠ και Δημ. Συμβούλου Παύλου Μπατάλη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου