Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Δημ. Συμβούλιο 18 Μαίου 2012 (Διαπαραταξιακή για το ΚΕΛ)


Γιώργος Χριστόπουλος "Δεν το θεωρώ ορθό, μετά απο κάθε συνάντηση, μετά απο κάθε τηλέφωνο, μετά απο κάθε επαφή ... να κάνω ανακοινώσεις και να κάνω ενημέρωση"

Ήταν σημαδιακό ότι την ώρα που γινόταν αυτή η συζήτηση έπεσαν μερικές ασφάλειες και παραλίγο να επικρατούσε το σκοτάδι στην αίθουσα της συνεδρίασης;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

κ. Δήμαρχε είναι άλλο πράγμα οι συναντήσεις που κάνετε με την διαπαραταξιακή και άλλο τα τηλεφωνήματα και οι επαφές σας.
Για κάθε συνάντηση με διαπαραταξιακή ή άλλους φορείς χρειάζεται να ενημερώνετε τους πολίτες. Μπορείτε πχ. να δημοσιεύετε δελτία τύπου, τόσους ανθρώπους έχετε στην μισθοδοσία του Δήμου ας δουλέψουν λιγάκι (και μην στέλνετε καθημερινά φορτηγάκι στο Πικέρμι με 1 ή 2 άτομα, αφού δεν κάνετε καμία δουλειά εδώ μην ξοδεύετε τουλάχιστον βενζίνη).
Πικερμιεύς