Τώρα που άρχισαν οι μειώσεις στις συντάξεις και για τους πολίτες ,οι ανισότητες και οι κοινωνικές αδικίες είναι τεράστιες.
Σε στρατιωτικό συνταξιούχο κάτω των 55 χρονών η μείωση στη σύνταξη για πάνω απο 1200 ευρώ είναι 40%, ενώ για αντίστοιχο συνταξιούχο των ΔΕΚΟ 20%.
Καλό θα ήταν να μην μειωθεί για κανένα η σύνταξη, αλλά απο τη στιγμή που μειώνονται με ποιο κριτήριο τα χασαποταβερνόσκυλα παίρνουν τέτοιες αποφάσεις;
1 σχόλιο:
Τα ιδια ισχυουν και για τις ΔΕΚΟ.40%. Τουλαχιστον για την Ολυμπιακη.
Δημοσίευση σχολίου