Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
τωρα που γινεται του κουτρουλη ο γαμος,ιδιωτικοποιηση κλπ,ποιος θα αρπαξει τι και ποσο,τωρα φωναξτε οσο θελετε...μετα ειναι το ξυρισμα, που θα ειναι στον τοιχο ,στα 6 μετρα απο το ρεμα.
Το μηνυμα της Ελλαδας πρεπει να ειναι ΣΑΦΕΣ.
Η δημοκρατια εχει διαφορετικες γνωμες,αλλα ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
Οι γερμανοι εχουν μεγαλη παραδοση σε ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ,ΕΠΙ ΜΕΤΕΡΝΙΧ,ΒΙΣΜΑΡΚ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΧΙΤΛΕΡ.Αν λοιπον ζητουν ομοφωνιες ουσιαστικα δεν δεχονται την δημοκρατια αλλα απαιτουν ,αλλο πολιτειακο σχημα, εντος Ευρωπης.
Αυτο πρεπει να καταστει κατανοητο ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ.
Δημοσίευση σχολίου