Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012
Το φαγοπότι των κομμάτων στην ΑΤΕ, ποιός θα το χρεωθεί;
Ο Βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος απηύθυνε σήμερα τα εξής
ερωτήματα στον Διοικητή της Εθνικής Τράπεζας Προβόπουλο στην
διαρκή επιτροπή οικονομικών υποθέσεων της βουλής:
- Τι πρόκειται να γίνει με τα 200 εκατομμύρια ευρώ που έχουν
δανειστεί τα κόμματα από την Αγροτική;
- Υπάρχει πρόβλεψη διακανονισμού των χρεών των αγροτών; Πάγια
θέση της Χρυσής Αυγής είναι η διαγραφή ΟΛΩΝ των αγροτικών χρεών,
όπως ακριβώς είχε συμβεί και επί καθεστώτος 21ης Απριλίου.
- Ποιο θα είναι το μέλλον των εργαζομένων στην Αγροτική Τράπεζα
και τις θυγατρικές της;
- Υπάρχει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΕ που μετέφερε
8 εκατομμύρια ευρώ από τον προσωπικό του λογαριασμό στο
εξωτερικό;
Ερωτώ και περιμένω απάντηση
Σε χθεσινές του δηλώσεις ο Ευριπίδης Στυλιανίδης ανέφερε :
"Από τους 325 δήμους μόνο οι 40 θα μπορέσουν με τα σημερινά δεδομένα να συνεχίσουν τη μεταφορά μαθητών."
Το πρόβλημα, σύμφωνα με τον υπουργό, εστιάζεται στα ποσά που οφείλονται
στους μεταφορείς καθώς ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Ερώτηση
Ο Δήμος Ρ-Π είναι μέσα στους 40;
Για Στρατιωτικούς και ...πολιτικούς!
Είναι
γνωστό ότι έχω θητεύσει στο στράτευμα για εικοσιπέντε χρόνια και κατά
συνέπεια είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε ότι αφορά αυτό και τα στελέχη του.
Ένας λόγος παραπάνω είναι ότι στις ανώτατες διοικήσεις είναι παλιοί μου
γνώριμοι, φίλοι και συμμαθητές. Κι επειδή η στρατιωτική κοινωνία σε επίπεδο
στελεχών δεν είναι μεγάλη, λίγο πολύ γνωριζόμαστε.
Άλλωστε η φήμη που έχει ο καθένας στο στράτευμα συνήθως ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.
Αφορμή για να γράψω αυτές τις γραμμές ήταν οι τελευταίες εξελίξεις που οδήγησαν στη παραίτηση του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστρατήγου Ζιαζιά.
Άλλωστε η φήμη που έχει ο καθένας στο στράτευμα συνήθως ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.
Αφορμή για να γράψω αυτές τις γραμμές ήταν οι τελευταίες εξελίξεις που οδήγησαν στη παραίτηση του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστρατήγου Ζιαζιά.
Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012
Για το σχολικό συγκρότημα του ΠΙκερμίου!
Με
αφορμή την πολυπόθητη έναρξη των εργασιών οικοδοδόμησης του σχολικού
συγκροτήματος Πικερμίου στην οδό
Κοντοράβδη και τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν σχετικά με το θέμα αυτό,
θα ήταν καλό να μην λησμονήσουμε την καθοριστική συμβολή του Παύλου
Μπατάλη για να μπορέσει τελικά το έργο να γίνει πραγματικότητα. Έχουν
περάσει δεκατρία, τουλάχιστον, χρόνια από τότε που ξεκίνησαν οι
προσπάθειες για την οικοδόμηση του σχολικού συγκροτήματος Πικερμίου. Το
έργο έμοιαζε να εξελίσσεται σε ένα ακόμα σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Για
να μπορέσουν, τελικά, να ξεπεραστούν οι δυσκολίες χρειάστηκε να γίνουν
πολλά. Και είναι γνωστό στους
παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι ο Παύλος Μπατάλης χρειάστηκε αρκετές
φορές να τρέξει να επισκεφτεί και να επικοινωνήσει με την πρώην
Υφυπουργό του Υπουργείου Παιδείας, κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου, για να
μπορέσει τελικά το έργο να γίνει πραγματικότητα. Είναι καλό να μην
ξεχνάμε τις προσπάθειες αυτών που μόχθησαν για να γίνει πραγματικότητα
αυτό που συχνά φαινόταν ακατόρθωτο.
Ο Παρατηρητής της Ραφήνας
Καπαμή. πόσα θέλεις να μας τρελλάνεις;
Τι καλή είδηση ήταν πάλι τούτη ωρέ Καπαμή;
Μια ακόμη μελέτη για να σκεπαστεί το κολυμβητήριο;
Με τα χρήματα που θα δώσουν για τη μελέτη θα έβαζαν και κάτι παραπάνω για να πάρουν σκέπασμα για το κολυμβητήριο.
Τι μελέτες και μαλακίες και ο πιο άσχετος γνωρίζει ότι με ένα σκέπασμα της πισίνας, εξοικονομούν το χειμώνα γύρω στο 25% - 30% του πετρελαίου που ζεσταίνει το νερό και με τις σημερινές τιμές πετρελαίου σε ένα χρόνο έχει αποσβεστεί το ποσό.
Πάλι μελέτες, πάλι πεταμένα λεφτά;
Εκτός αν ψάχνουν απο τώρα να βρουν δικαιολογίες για το πως θα κλείσουν την πισίνα τον χειμώνα!
Ο υδροκέφαλος
ΚΜ είπε...
Μήπως για να πάρουν τα φργκα της χρηματοδότησης πρέπει στην μα....... ελληνική γραφειοκρατία να υπάρχει και μελέτη;
Προσοχή στη παράνομη στάθμευση. Ο Δήμαρχος όρισε...
Τον υπάλληλο του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου κ. ΜΠΟΛΟΛΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟ του Κωνσταντίνου (κλάδου ΥΕ – Γενικών Καθηκόντων ) να βεβαιώνει και να επιδίδει τις παραβάσεις-κλήσεις στα οχήματα που σταθμεύουν σε χώρο ελεγχόμενης στάθμευσης χωρίς να καταβάλλουν το τέλος ή υπερβαίνουν το χρόνο στάθμευσης κατά το διάστημα λειτουργίας του Συστήματος, καθημερινά
από ώρα 9:30 – 13:00 και 17:30 – 20:30
από ώρα 9:30 – 13:00 και 17:30 – 20:30
Και οι καλές ειδήσεις τις ημέρας για τον Δήμο Ρ-Π!
1. Αντικείμενο του έργου είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων μείωσης της καταναλισκόμενης ενέργειας στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Ραφήνας, μέσω παρεμβάσεων στον μηχανολογικό εξοπλισμό (σύστημα θέρμανσης νερού) και σε κτηριακές επεμβάσεις ( τοποθέτηση σκέπαστρου στην πισίνα).
2.Χρηματοδότηση για να τελειώνει το πρόβλημα με τα κλαδιά κλπ. κλπ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


